Støtteinnlegg fra 15-åring

Her prøver man faktisk å spise seg til å redde verden, ved å spare miljøet og få slutt på dyremishandling, og hva får man? INGENTING, skriver 15 år gamle Malin Elvira på sin blogg. Vi takker for støtten, og håper flere hjelper oss å spre budskapet!

Når jeg sist uke spiste på Loving Hut, min første uke som veganer, tenkte jeg at jeg hadde smakt på himmelen pakket inn i regnbuer. Har så mange ganger, senest i dag, planlagt å dra tilbake dit, men så plutselig så er Loving Hut lagt ned.

Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er problemet. Det er ikke vanskelig å lage vegansk mat, det er ikke vanskelig å importere vegansk mat og det er ikke vanskelig for staten å pålegge bedrifter og skoler krav om vegansk mat. Så hvor ligger da problemet? 

Les hele innlegget her. 

3 kommentarer

Filed under Bloggstøtte, Loving Hut, Oppfordring

3 responses to “Støtteinnlegg fra 15-åring

  1. Herlig av henne!! :-)

  2. Christian Ottesen

    Fantastisk :)

Legg igjen en kommentar

